Komplex gyógypedagógiai fejlesztés

Az első találkozás alkalmával mind a mozgás, mind a kognitív értelmi képességek felmérése történik, melyeket gyógypedagógusok végeznek. Ezután kerül kiválasztásra a megfelelő módszer többek közt az alábbiak közül:

  • Kognitív fejlesztés,
  • Beszédpercepció vizsgálat (GMP diagnosztika),
  • Grafomotoros és szenzomotoros képességek fejlesztése,
  • Iskolaérettség felmérése, vizsgálata,
  • KMT-Komplex Mozgás Terápiás fejlesztés,
  • Alapozó terápia,
  • Egyéni és csoportos foglalkozások,
  • Állapot- és mozgásvizsgálat

Akiket várunk:

  • normál fejlődésű gyermekeket (mozgás, képességfejlesztés céljából)
  • gyermekeket mozgáskoordináció és/vagy egyensúlyzavar esetén
  • hiperaktív (ADHD) gyermekeket
  • figyelem és/vagy viselkedészavarral küzdő gyermekeket
  • beilleszkedési, tanulási, magatartási problémákkal, zavarokkal
  • részképességzavarokkal küzdő gyermekeket
  • gyermekeket idegrendszeri éretlenséggel
  • beszédproblémás gyermekeket
  • mozgásfejlődésben elmaradt gyermekeket

A fejlesztés már óvodás kortól ajánlott.

Iskola előkészítő foglalkozások:

Ez a fejlesztésünk egyéni foglalkozás keretein belül zajlik, ahol a gyógypedagógus mindig egy-egy tanuláshoz szükséges részterület fejlesztését célozza meg.

Módszereink változatossága, a nyugodt légkör, a játékos feladatmegoldás, az interaktív foglalkozások lehetőséget biztosítanak a sikeres iskola kezdéshez.

​Kiknek ajánljuk? Elsősorban az iskola kezdés előtt álló óvodásoknak.

Alapozó terápia:

Ha a gyermek még óvodás, akkor azért nagyon fontos, hogy már egészen korai kisgyermekkorban, de lehetőleg 5 éves korban megkezdjük a gyermek célzott fejlesztését, mert így meg tudjuk előzni az iskolai kudarcok kialakulását.

Az iskolai kudarcok nagy többségének hátterében az idegrendszer éretlensége áll. Az alapozó terápia segítségével az iskolai problémák fokozatosan megoldódnak.

GMP diagnosztika:

A GMP vizsgálja a beszédészlelés különböző szintjeit, emellett vizsgálja még a rövid idejű emlékezetet, a beszédhang differenciálási képességet, a szóaktivizálást, a beszédértést és a transzformációs észlelést, vagy olyan képességeket, amelyek az írott és beszélt nyelv elsajátításához a későbbiekben szükségesek lesznek.

KMT-Komplex Mozgás terápia:

Óvodás kortól ajánlott. E módszer segítségével megelőzhető és felszámolható a tanulási nehézség. Viszonylag rövid idő alatt enyhülnek a kialakult magatartási problémák. Rendszeres gyakorlással az alacsonyabb IQ-val rendelkező gyermekek esetében mérhető szintemelkedés érhető el.

Elméleti alapja a Kulcsárné-féle módszernek, a mozgásfejlődés szoros kapcsolatban áll az idegrendszer fejlődésével. Ha a mozgásfejlődés bármelyik szakasza kimarad, akkor a kapcsolódó érzékelő ás irányító központok nem fejlődnek megfelelően. Ennek a folyamatnak a visszafordításában és prevenciójában nyújt segítséget ez a módszer.

Szakértőink:

Bacsik Zsuzsanna

Gyógypedagógusként végeztünk az ELTE Bárczi Gusztáv Gyógypedagógiai Kar Tanulásban Akadályozottak Pedagógiája szakirányon, valamint évekig óvodában dolgoztunk. A segítés és megsegítés nagyon fontos számunkra, mert úgy érezzük közel állnak a személyiségünkhöz, ezért is választottuk ezt a hivatást.

ÁRAK

aktuális árlista szerint, 5000 Ft/alkalom-tól

Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

BEJELENTKEZÉS:

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás